Data de realització: 15/10/2016 fins el 22/01/2017

Estem gaudint d’un any de retrobament amb la ingent obra d’Eugeni Forcano, fotògraf, amb una obra reconeguda i guardonada arreu del país i amb el màxim reconeixement dintre de la professió i el mon artístic en general.

Des de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Canet de Mar, hem emprès el compromís de fer el màxim de difusió possible de la seva obra, gran part de la qual ha estat cedida al poble de Canet , cosa que n’estem molt orgullosos. Si bé Eugeni Forcano és patrimoni del mon artístic i cultural, no té fronteres i no podem deixar de sentir-nos cofois d’ésser els seus veïns canetencs.

L’exposició que presentem a la Casa museu és inèdita en gran part i creiem que causarà impacte; és un treball fet entre els anys 1965 i 1970: Del somni a la realitat, una deriva important  a la feina d’Eugeni Forcano, una experiència agosarada i sens dubte sorprenent; un treball de laboratori  cuinat al seu estudi que la Casa museu té l’orgull de presentar i recomanar.

Una vegada més, la marca cultural de Canet de Mar ofereix un exponent de la qualitat d’un canetenc excepcional, que ens omple de satisfacció.

Quirze Planet. Regidor de Cultura