Data de realització: 21/01/2012 fins el 09/04/2012

Comissari/a: Vadó Munrabà

El Maresme és més que una gran platja per a prendre el sol. Cada un dels seus pobles guarda una riquesa cultural sovint desconeguda. Ermites, masies, cases barroques, indianes, modernistes, noucentistes i contemporànies mereixen ser visitades pels turistes d’aquí i també de fora. Es obvi que els turistes que visiten la comarca els hi agrada el mar i el sol, però molts volen alguna cosa més, i han de saber que hi ha un interessant patrimoni molt a prop de la platges.

El motiu d’aquesta exposició és mostrar a tot el món que el Maresme és més que mar, i animar a tothom a gaudir d’aquestes joies.
Nel Boya de-Groot

Relació material exposat:

• 30 pintures corresponents cada una a un dels pobles del Maresme, interpretació molt personal feta a partir del plànol del poble o com si es veies des de l’aire, destacant els trets més emblemàtics de cada població, mides quadres annex 1

Producció:

• Casa museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar